کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی مهاجرت به استرالیا
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

مهاجرت به استرالیا

بازدید : 121
شنبه 13 مرداد 1397 زمان : 14:43

مهاجرت به استرالیاReviewed by رایان on Jul 24Rating: 5.0مهاجرت به استرالیاشرایط مهاجرت به استرالیا 2018 در کوتاه ترین زمان

مهاجرت به استرالیا

استرالیا به دلیل داشتن شرایط مطلوب اشتغال بسیار مود توجه مهاجران می باشد به همین دلیل یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا می باشد.برای مهاجرت به استرالیا دولت این کشور راههای زیادی را پیش روی مهاجران قرار داده است که از این بین کسانی که پاسپورت ایرانی دارند می توانند به ۶۹ روش به این کشور وارد شوند و البته از میان این روشها ۱۵ روش برای گرفتن اقامت دائم استرالیا می باشد.
برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزا استرالیا باید اطلاعات در مورد بازدید، کار و تحصیل در استرالیا، ادامه زندگی در استرالیا و شهروندی استرالیا را پیدا کنید. هر دلیلی که برای ورود به استرالیا دارید، شما به ویزای معتبر استرالیا نیاز دارید.

جغرافیای استرالیا

کشور پهناور استرالیا در نیمکره جنوبی قراردارد که از غرب اقیانوس هند ، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی ، از شرق اقیانوس آرام، و از شمال چندین دریا و خلیج دربر گرفته‌است.
استرالیا با وجو وسعتی که دارد تنها حدود ۲۱ میلیون جمعیت در خود جای داده است و امکانات و خدمات رفاهی قابل توجهی برای ساکنان خود به ارمغان آورده .از نظر کیفیت زندگی مردمان استرالیا به عنوان بهترین در دنیا هستند. استرالیا دارای آب و هوای مناسب و حاصلخیز بوده و نقش بسزایی در تغذیه دنیا دارد.استرالیا دارای قدیمیترین تمدن در زمینه سنتهای هنری و موسیقی میباشد. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است برای اولین بار جوانی اسکاتلندی به نام جان مکدوال در سال ۱۸۶۱ در ۸ ماه موفق به سفر به تمام نقاط استرالیا شد.
یکی از پربازدیدترین و قدیمیترین شهرهای استرالیا سیدنی می باشد که ترکیب بسیار زیبایی از خشکی و دریا را به نمایش می گذارد.استرالیا دارای جاذبه های گوناگونی نظیر آکواریوم ملبورن, برج سیدنی, صخره های مرجانی , شنا با لاکپشت ها و … میباشد.

اقتصاد استرالیا

استرالیا کشوری غنی و ثروتمند است و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی و بازرگانی می باشد از جمله محصولات اصلی استرالیا می توان به گوشت , غلات , نیشکر و پنبه اشاره کرد.استرالیا دارای تولید ناخالص بالا است نرخ فرق در این کشور بسیار پایین می باشد , مردم این کشور بر اساس آمار بعد از سوئیس دومین مردم ثروتمند دنیا می باشند.استرالیا دوازدهمین قدرت اقتصادی جهان است که تولید ناخالص ملی آن با مبلغی برابر ۶۶۹۸۴ دلار در رده پنجم جهان قرار دارد..علاوه بر اینها استرالیا کشوری پهناور و دارای منابع زیرزمینی زیادی می باشد که با بهره گیری ازآنها توانسته اند جایگاه اقتصادی مناسبی در دنیا بدست آورند.در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ که دنیا دچار رکود اقتصادی شد این کشور تنها کشوری بود که از نظر اقتصادی دچار رکود نشد هرچند که شریکان تجاری آن همگی دچار افت اقتصاد شدند.نرخ تورم در ده سال اخیر در حالت نرمال ۲ تا ۳ درصد و نرخ بهره ۵ تا ۶ درصد بوده است.استرالیا محصولات کشاورزی و معدنی بسیاری را به دنیا صادر می کند. بزرگترین بازار های صادراتی استرالیا، کشورهای ژاپن، چین، ایالات متحده، کره جنوبی و نیوزلند می باشند.

بهترین روش های مهاجرت به استرالیا

رایج ترین روش های اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد:

۱ ویزای تحصیلی و دانشجویی استرالیا
۲ ویزای کار استرالیا
۳ ویزای مهارتی و تخصصی استرالیا
۴ ویزای سرمایه گذاری و تجاری در استرالیا
۵ ویزای خویشاوندان استرالیا
۶ ویزای ازدواج و نامزدی در استرالیا
۷ ویزای گردشگری و توریستی
۸ ویزای اسپانسر شغلی

که بسته به شرایط متقاضی بررسی می شود.

مهاجرت به استرالیا براساس مهارت ها، تجربه کار و صلاحیت افراد حرفه ای و متخصصان ماهر,سرمایه گذاری ,فامیلی, امکان پذیر است. برای ارزیابی شانس خود برای مهاجرت به استرالیا، مقالات ما را مطالعه فرمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چرا مهاجرت به استرالیا ؟

مهاجرت یک حرکت جهانیست که کمک می کند تا بسیاری از مردم برای داشتن زندگی بهتر و پیشرفت, کشور خود را ترک کنند. متقاضیانی که مایل به مهاجرت به استرالیا به طور موقت یا دائمی هستند نیز این شانس را دارند تا برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند . ما لیستی از ۸ دلیل اصلی که متقاضیان ما تقاضای مهاجرت به استرالیا را دارندو به استرالیا مهاجرت می کنند، گردآوری کردیم.

۱٫ بالاترین سطح زندگی

استرالیا سرویس Medicare عالی، خدمات حمل و نقل عمومی درخشان و امکانات مسکن را فراهم می کند.

۲٫ فرصت های شغلی

استرالیا دارای کمبود نیروی ماهر و استاد کار است و به همین دلیل فرصت های زیادی برای کارگران خارجی بسیار متخصص وجود دارد تا از اشتغال به شرکت های استرالیا مطمئن شوند.

۳٫ازدواج

بسیاری از متقاضیان تمایل به رابطه با شهروندان استرالیایی یا ساکنان دائمی استرالیا دارند و تصمیم می گیرند به استرالیا مهاجرت کنند تا زندگی خود را با هم آغاز کنند.

۴٫ سیستم آموزش کیفی

استرالیا تحصیلات عالیه در سطح جهان را برای همه دانش پژوهان فراهم می کند.

۵٫ ورزش

استرالیا اهمیت بسیار زیادی به تمام انواع ورزش ها می دهد و بسیاری از متقاضیان احساس می کنند که می توانند فعالیت ورزشی خود را به گونه ای گسترش دهند که فرصت های زیادی وجود داشته باشد.

۶٫ آزادی مالی یا ثبات

رشد اقتصادی استرالیا طی ۱۵ سال گذشته ثابت شده است و بسیاری از متقاضیان مهاجرت می کنند تا حقوق و دستمزد بیشتری را به دست آورند؛ زیرا شرایط اقتصادی بسیار سودمند و کسب درآمدبالا می باشد.

۷٫ طبیعت

استرالیا دارای سواحل بی نظیر، جنگل های باستانی، کوه های ناهموار کوهستانی و بسیاری از پارک های ملی است که محیط مشابه آفریقای جنوبی نشان می دهد.

۸٫ آب و هوا

آفریقای جنوبی و استرالیا شرایط مشابهی را در شرایط آب و هوایی به وجود می آورد، و این امر برای مهاجرین در جهت سازگاری با محیط جدید خود آسان تر است.

مهاجرت به استرالیا با ویزای مستقل استرالیا، محبوب ترین ویزای این کشور در بین مهاجران در سراسر جهان است. این ویزا برای مهاجرانی طراحی شده است که هیچ گونه حمایت مالی از دولت، سرزمین، کارفرما و یا خانواده در استرالیا ندارند. انتخاب این ویزا صرفا بر اساس مهارت ها، تجربه و نمره ی فردی شما انجام می شود، زیرا این ویزا مبتنی بر شخص و عملکرد وی است. ویزای مستقل در استرالیا به شما و افراد همراه شما اعطا می شود.

برای درخواست این ویزا، ابتدا باید یک شغل از SOL (فهرست مشاغل مهارتی) استرالیا انتخاب کنید و سپس EOI آنلاین Expression of Interest) ) را ارسال کنید. اگر رزومه ی شما انتخاب شده باشد، تقاضای درخواست برای ویزا را در مدت ۶۰ روز دریافت خواهید کرد.

الزامات کلیدی ویزای زیر مجموعه ۱۸۹

برای درخواست این ویزا متقاضی باید:

۱٫ یکی از مشاغلی که در فهرست مشاغل مهارتی استرالیا آمده است را انتخاب کند.
۲٫ نمره حداقل ۶۰ امتیاز بر اساس مشخصات فردی خود، یعنی سن، کیفیت کار، تجربه، مهارت زبان انگلیسی و سایر اجزاء در صورت لزوم کسب کند.
۳٫ کمتر از ۵۰ سال داشته باشد.
۴٫ ارزیابی مهارت های وی از سوی مقام ارزیابی مثبت تلقی شده باشد.
۵٫ باید نمره مناسب آیلتس را برای اثبات مهارت انگلیسی بدست آورده باشد.
۶٫ EOI را ارسال کرده باشد.
۷٫ گواهینامه معتبر سلامت را دریافت کرده باشد.

مزایای ویزا :
این ویزا به شما و خانواده شما اجازه می دهد تا:
۱٫ به طور نامحدود در استرالیا زندگی و کار کنید.
۲٫ به صورت تمام وقت در استرالیا در هر درجه تحصیلی اعم از مدرسه، کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا تحصیلات عالیه در کلیه ی سطوح آموزش ببینید.
۳٫ امکانات بهداشتی و یارانه ی خدمات درمانی دریافت کنید.
۴٫ از مزایا و پرداخت های اجتماعی خاص بهره مند شوید.
۵٫ پس از گذراندن زمان مشخص در استرالیا، برای شهروندی استرالیا درخواست دهید.
۶٫ از یک عضو خانواده برای اقامت دائم یا موقت در استرالیا حمایت کنید.
هزینه اقامت در زیر کلاس ۱۸۹:
• ویزای مستقل (زیر کلاس ۱۸۹) – ۳۶۷۰ دلار (متقاضی اصلی)
• متقاضی وابسته با سن ۱۸ و بالاتر – ۱۸۳۵ دلار
هزینه های متقاضی کمتر از سن ۱۸ ، ۹۲۰ دلار است.

هزینه های اضافی :
• بررسی پزشکی: مستقیما به پزشک انجام معاینه پزشکی پرداخت می شود.
• بررسی پلیس: به مقامات مربوطه در کشور هایی که در آن بیش از شش ماه در سال زندگی کرده اید، پرداخت می شود.
صدور گواهینامه / ترجمه اسناد: بسته به نوع گواهینامه و تعداد نسخه هایی که باید تایید شوند، باید هزینه پرداخت کنید.

برای کار در استرالیا ابتدا باید بدانید که معیارهای واجد شرایط بودن و حقوق کارگران خارجی برای کار در استرالیا چیست؟ و بیشتر به دنبال چه کاری در استرالیا هستید؟ به این منظور باید درباره ANZSCO و طبقه بندی مشاغل در استرالیا بیشتر مطالعه کنید.
اگر ویزای مستقل زیر مجموعه ی ۱۸۹ را درخواست می کنید، موسسه مهاجرتی ویستا می تواند مشاور و راهنمای مورد اعتماد شما باشد. ما یک تیم از کارشناسان خبره برای مهاجرت به استرالیا داریم که دانش کاملی از تمامی زیرمجموعه های ویزا و سیستم مهاجرت استرالیا دارند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری

مهاجرت به استرالیا از طریق کار:

کشور استرالیا با سیاست جذب نیروی کار متخصص وماهر شرایط رو برای متقاضیان هموارکرده .دریافت اقامت از طریق کار و حرفه یکی از محبوب ترین روش مهاجرت به استرالیا بین ایرانیان می باشد. ویزاهای مربوط به مهاجرت کاری شامل ویزای ۱۸۹-۱۹۰-۴۸۹ می باشد .در ابتدا متقاضی باید دارای شغلی باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا وجود دارد.
سیستم گزینش متقاضیان براساس امتیاز است که حداقل امتیاز برای دریافت ویزا ۶۰ می باشد.نحوه ی محاسبه امتیاز براساس پارامترهای گوناگونی نظیر سن , مدرک زبان , مدرک تحصیلی , سوابق کاری خارج از استرالیا , امتیاز همسر , اسپانسرشیپ ایالتی , آزمون ناتی و تحصیل در استرالیا می باشد.

سن :

اولین شرط برای اقدام به مهاجرت کاری داشتن حداکثر ۴۵ سال سن میباشد و حداکثر امتیاز به افراد بین ۲۵ تا ۳۳ سال میرسد. جدول امتیاز بندی سن به شرح زیر می باشد.
۱۸ تا ۲۵ سال – ۲۵ امتیاز
۲۵ تا ۳۳ سال – ۳۰ امتیاز
۳۳ تا ۴۰ سال – ۲۵ امتیاز
۴۰ تا ۴۵ سال – ۱۵ امتیاز

مدرک زبان :

دارا بودن حداقل نمره آیلتس ۶ در تمامی مهارت ها و کسب حداقل نمره ۷ در امتحان آیلتس برای مهاجرت به استرالیا ۱۰ امتیاز و حداقل نمره ۸ در تمامی مهارت ها در این امتحان، ۲۰ امتیاز به امتیازات متقاضی می افزاید.همچنین شخص با دارا بودن دیگر مدارک زبان مانند پی تی ای و تافل و… می تواند با مراجعه به اداره مهاجرت استرالیا اقدام نمایید.

مدرک تحصیلی :

دارا بودن مدرک فوق دیپلک ۱۰ امتیاز، کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۵ امتیاز و دکترا ۲۰ امتیاز برای متقاضیان امتیاز کسب خواهد کرد.
شخص متقاضی باید دارای تحصیلات مرتبط به شغلش باشد زیرا امکان اقدام برای ویزای مهارت استرالیا بدون داشتن تحصیلات مرتبط وجود ندارد. تنها یک استثنا برای رشته کامپیوتر وجود دارد که با شرایطی امکان جایگزینی سابقه کار با مدرک تحصیلی برای آن وجود دارد.
توجه داشته باشید که شیوه محاسبه و ارزشیابی مدارک متقاضیان ایرانی براساس توصیه وزارت آموزش استرالیا صورت می گیر و این وزارتخانه، موسسات آموزش و دانشگاه ها داخل ایران را به دو دسته ی درجه اول و درجه دوم تقسیم کرده است.
نحوه یمحاسبه امتیاز به این صورت می باشد که اگر دانشگاه درجه اول باشد ارزش مدرک مطابق با ارزش مدارک اخذ شده در دانشگاههای استرالیا می باشد.
به عنوان مثال ، در این درجه بندی دانشگاه آزاد تهران جزء دانشگاه های درجه اول می باشد در نتیجه متقاضی که دارای مدرک از این دانشگاه می باشد امتیاز کامل مدرک کارشناسی را کسب می کند..
و همچنین مدارکی که از دانشگاه های درجه دوم اخذ شده باشد ارزش پایین تری دارند به عنوان مثال مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد قزوین امتیازی معادل فوق دیپلم کسب می کند.
سابقه کاری در خارج از استرالیا:
طبق جدول زیر در صورت داشتن سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا تا ۱۵ امتیاز به متقاضیات کمک می شود.
سابقه کار در ۱۰ سال قبل از اقدام:
حداقل ۳ سال – ۵ امتیاز
حداقل ۵ سال -۱۰ امتیاز
حداقل ۸ سال -۱۵ امتیاز

برای تایید سوابق کار نیازی به لیست سوابق بیمه نمی باشد ،ارائه مدارکی مانند فیش حقوقی ،گواهی اشتغال به کار،قرارداد و… برای کسب امتیاز مورد تایید می باشد.
مهاجرت به استرالیا برای برخی مشاغل مانند حسابداران و مهندسین بدون سابقه کار نیز امکانپذیر می باشد اما به شرط آنکه جمع امتیازات دریافتی به حد نصاب رسیده باشد همچنین امکان جبران کمبود امتیازسابقه کار از طریق سایر فاکتور ها مانند امتیاز همسر، نمره زبان و.. نیز برای این دسته از مشاغل وجود دارد.
این درصورتی است که متقاضیات مهاجرت به استرالیا از طریق مشاغلی مانند تکنسین عمران و برق کار حتی با اخذ امتیاز مطلوب بدون سابقه کاری مرتبط امکان مهاجرت ندارند.

امتیاز همسر:

یکی دیگر از راه های کسب امتیاز برای مهاجرت از طریق مشاغل این است که همسر شخص متقاضی دارای یکی از مشاغل موجود در لیست MLTSSL باشد و همچنین حداقل نمره ۶ مهارتهای آیلتس را کسب نمایید، ۵ امتیاز به مجموع امتیازات متقاضی تعلق می گیرد.
اسپانسرشیپ ایالتی:
برای ویزاهای مهارت ۱۹۰ و ۴۸۹، اخذ اسپانسرشیپ ایالتی به ترتیب ۵ و ۱۰ امتیاز به متقاضی کمک خواهند کرد.

برچسب ها: ,

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 28
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 266
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 5407
  • کدهای اختصاصی